Wake up, Sunshine

Hm. Jag har en märklig känsla i kroppen, som om jag just håller på vakna ur en lång sömn. Jag vet ärligt talat inte om det känns bra eller dåligt?! Men för första gången på mycket länge känns det som om jag skulle vilja flytta från Luleå. Från Sverige? Vilket jag självklart inte har några direkta planer på att göra, för mycket som kommer emellan, så att säga.

 

Frågar mig själv varför jag skulle vilja ge mig av. Är det för att fly från något dåligt? Eller för att hitta något bra?

 

Borde nog sätta mig och fila på mitt CV, så att jag kan hitta ett spännande jobb till i sommar. Möjligheter. Ska nog ta en titt på sparkontot också, kanske börjar vara dags för en utlandssemester?

 

Hm.

 

 

 

Don't wait for luck.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Utlandssemester till Finland, någon INT utställning kanske ;-P

Svar: Haha, ja det blir väl något sådant! Även om jag tänkt mig lite längre resa ;)
qrius.blogg.se

2013-01-30 @ 09:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0