Plötsligt händer det!

Jag fick helt plötsligt lust att blogga!
 
På senaste tiden har jag börjat skriva mer igen (dels rent fysiskt, men även genom att bara författa saker i huvudet). Det har minst sagt varit lite stiltje på den fronten dom senaste åren, men så är det ju med det mesta, att man inte kan tvinga fram det. Nu har jag lust att blogga, skriva insändare, skriva artiklar/reportage - ja, jag har till och med lust att skriva en bok eller två.
 
Vart denna lust kommer ifrån är svårt att veta, men ispirationen till mycket jag skrivit senaste tiden har kommit ifrån mig själv. Mina tankar och erfarenheter. Dom senaste åren har jag fått lära mig så ofantligt mycket av allt och alla, vilket jag självklart är tacksam för. Det är bara det, att till slut blir man trött på att bara lyssna och lära. Jag är trött på att anpassa mig, lyssna, förstå och framför allt att vara ödmjuk.
 
Jag är faktiskt, rent ut sagt, j*vligt less på att lära mig saker från andra. Och jag är även j*vligt less på att vara ödmjuk och bry mig om vad andra människor tycker och tänker. Så det så.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt inlägg!!! Gillar skarpt det sista stycket. <3

2012-11-08 @ 00:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0