Plötsligt händer det




Har blivit tilldelad en lägenhet på porsön!! Var på plats nr 11 först, tänkte att detta är ju kört. Men så har det tickat ner, sakta men säkert, tills jag imorse startade datorn och hade fått mail från Lulebo att jag var på första plats. Helt galet, jag och mamma hann föreställa oss allt möjligt som gjort att folk inte ville ha lägenheten (vi snackar ALLT möjligt, bla. att det skulle vara en HA-medlem som bodde där nu, vars vän var på 12e plats, och som hotade alla som ville ha den och var före i kö...)

Men nu har jag beställt avtal, så om allt går som det ska, så flyttar jag och Liten i juni!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

:-DDD Man vet ju aldrig i dessa tider. Det var ju liksom inte jag som hade HA på förslag. Men man måste ju vara beredd ifall det skulle komma rad me´ knuttar och glida förbi ;-) eller så kanske...... :-D

2012-05-10 @ 02:19:21
Postat av: emmapemma

Härligt! Grattis! vi blir nästan grannar ;)

2012-05-11 @ 18:30:41
URL: http://emmasjonsson.blogspot.com
Postat av: emelie

yey! Helt underbart:D

2012-05-18 @ 10:56:49
Postat av: Ulle

Du hade nästan rätt Hanna! Jag sa till våra HA-grannar att du, (nr 11 i kön) ska ha lägenheten ;) OK sa dom!

2012-05-20 @ 14:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0