Go'morron

Uppe med tuppen idag, alarmet ringde 6.00 trots att jag ska vara på skolan först 9.45... Why, oh why?

Igår när jag skulle ha gjort en skoluppgift började jag packa ner mitt bohag i lådor istället. Jag packade och packade och packade... Janne kom hem från jobbet, vi öppnade en flaska glögg, och planerade och packade och packade... That why oh why, man måste stiga upp i ottan för att plugga. Har grupparbete först och sedan skola till kl 18. Imorgon tar jag sovmorgon innan jag ska upp och, ja gissa vad? Packa!



Detta är en minnesvärd höst


Kommentarer
Postat av: Hanna

Detta inlägg skrev jag imorse, i tron att jag skulle få sovmorgon imorgon. Men vet ni vad? Det får jag visst inte! Neeej nu har mina "skolkamrater" hittat på att vi ska ha grupparbete imorgon, hela dagen. Det fick jag veta kl 17.30 idag. Och då har dom mage att bli irriterade för att jag bara kan sitta på förmiddagen, alltså inte hela dagen. När jag får veta det kvällen innan...! Kanske är det för att jag är lite labil just nu, men detta gör mig galet förbannad!!! Jag blir så less!

2011-11-15 @ 18:10:43
URL: http://tjattes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0