En gång fick jag rådet att sluta lyssna på råd från andra...

Låt oss börja med ett par klargöranden;

Jag har inga pengar på min mobil och vill inte ladda den då jag ska köpa en ny och byta abonnemang. Nu vet ni varför jag inte ringer.

Jag har 378 (eller var det 2) st kurser som närmar sig sitt slut, dvs jag har inget direkt liv på sidan om skolböckerna. Nu vet ni varför jag inte är så social.

Jag har på tok för många saker att tänka på. Bland annat mina nära och kära. Nu vet ni att jag i alla fall tänker på er.

Ja, nu vet ni det.

**********

Igår kollade vi på en lägenhet på Porsön. Var nummer 6 i kön, pratade med en på lulebo som sa att den/dom som var nr 1 hade beställt avtal. Drog slutsatsen att det var kört. Tackade Ja utan att gå på visning, inte för att jag trodde vi skulle bli tilldelade den, utan för att jag fått för mig att man bara får Tacka Nej ett visst antal gånger (men så är det inte). Så helt plötligt var jag först i kön... Men den var alltså inget för oss. Så letandet och funderandet fortsätter.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Emmapemma

lycka till med tentorna :)

2010-10-11 @ 23:43:39
URL: http://emmasjonsson.blogspot.com
Postat av: Mamma

Det värmer/Kram ma

2010-10-12 @ 14:12:19
URL: http://tjattes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0