Det är märkligt...

...det där med tid.


Idag är det den 31 maj. Det kan jag leva med. Men imorgon är det juni, hur gick det till?! Har tenta på fredag, alltså den 4e juni. Den kom snabbare är jag hoppades, men det känns ändå rimligt att det är just den 4e juni på fredag, så det är bara att gilla läget. Däremot att det är den 6e juni redan på söndag (och alltså utställning i Piteå), det låter ju helt befängt! Kan inte tänka mig att det skulle vara mindre än en vecka tills 6e juni... Förväntas jag bada Guldus imorgon då? Det funkar inte, det borde vara minst två veckor mellan 4e och 6e juni, annars hänger i alla fall inte jag med i svängarna...


Det är något väldigt galet med tiden!

Kommentarer
Postat av: Elin G

o ja jag håller med, tiden är ytterst märklig ibland!

2010-05-31 @ 17:28:02
URL: http://eling.webblogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Läs "Tio tankar om tid" av Bodil Jönsson.

2010-06-03 @ 22:23:56
URL: http://collieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0