Tjattes blogg

Välkommen!

Jag säger bara äntligen! Har saknat att ha en egen blogg, efter min alveriff. På senaste tiden har jag bara bloggat om min kära vovve, vilket är mycket trevligt, men inte tillräckligt stimulerande för en funderande individ som jag.

Drömmen har länge funnits om att ha en framgångsrik blogg, med enhetligt innehåll och många läsare. Drömma är mycket bra, ja. Men nu lever vi i verkligheten, surprise. Därför kommer denna blogg att vara ungefär lika enhetlig som pytt-i-panna serverad i en skolmatsal, och troligen ha så ofattbart mycket som 10 unika läsare per dag, i snitt. Wow.


Enjoy!

Kommentarer
Postat av: emelie

Om vi säger så här, du har iaf EN mkt viktig läsare:) dvs mig! Och jag ser med spänning fram emot att läsa allt som händer i tjatteland:) kram!

2010-02-21 @ 20:41:48
Postat av: Linnea

Yes äntligen! :D

2010-02-21 @ 21:20:58
URL: http://linnch.blogg.se/
Postat av: Linnea

...får jag påpeka att man inte ser kommentartexten om man inte markerar den ;)

2010-02-21 @ 21:22:00
Postat av: Tjatte

Jaaa alltså, jag har sett att vi har ett litet färgproblem just när det gäller kommentarerna. När jag fixade designen hade jag ännu inte fått några kommentarer, och kunde därför inte se att dom skulle bli så här... anonyma och svårlästa. Felet är dock upptäckt och kommer att åtgärdas så fort jag har tid! Tills vidare får ni hålla till godo med att markera texten ;)

2010-02-21 @ 21:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0