I-landsproblem

Jag är väldigt sugen på läsk. Och godis. Men jag har ont i hela kroppen (träningsvärk från igår, utmattning från idag), så det känns inte det minsta lockande att traska till konsum och handla. Vad finns hemma? Popcorn och vatten, inte helt lattjo-lajban... 
I såna här lägen vore det väldigt trevligt om någon kiosk hade utkörning, så att man t.ex. kunde ringa och beställa en påse plockgodis och en cola! Men nej, så enkelt ska vi inte ha det. Det är bara att bita i det sura äpplet (kom på att vi har såna i kylen).

Hm.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Å andra sidan tänker jag att det är ju då extremt tur att kiosker inte har utkörning. Jag skulle utnyttja det varje kväll. Om man promenerar till kiosken förbränner man iaf en millidel av det man stoppar i sig sen ;) (Eller så får man för sig att man faktiskt MÅSTE handla mjölk och bregott och det är ju jobbigt att promenera med en liter mjölk i en kasse, dessutom är det ju billigare på kvantum än på mjölkudden och eftersom jag har halvårskort på bussen kostar det inget att ta den, så då åker man till kvantum och köper mjölk och godis. För man kom på att så himla lite bregott hade man ju inte hemma så jag struntar i det idag... ;)

2010-02-27 @ 22:50:04
URL: http://linnch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0