Regnig dag

Idag har jag varit och kollat på colliespecialen i Piteå (för er icke invigna; colliespecial=utställning för collies). Trots regnet var det en riktigt trevlig dag, önskar bara att jag hade anmält Guldus, tror det hade gått bra för honom... Nå, han blir bättre för var dag, det finns många utställningar att gå på i framtiden!

Åter för er icke invigna, kan det te sig märkligt att någon stiger upp på lördagmorgon och far till Piteå, för att sitta ute i regnet en dag på hundutställning. Och inte ens ställa själv. Här kan jag bara säga som jag brukar få säga till Janne i alla möjliga fall, när det känns omöjligt att förklara;

Om du inte förstår, så kommer du ändå inte att förstå.


Nu ska jag leta fram chips och dricka, för Pem (aka Queen of Cupcakes) kommer snart hit. Ser fram emot en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Sara

Party-sis! ;-)

2010-08-21 @ 21:16:34
URL: http://krutgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0