Galna katter

Verkligen. Helt galna katter.

Imorgon far jag och Guldus till Gällivare, första gången på ett bra tag som jag åker tåg (första gången någonsin för Guldus). Sist jag åkte tåg var nog när vi for till Kiruna med bandet. Roliga tider...

Har haft stora problem med min packning. Ska bara ha en liten väska, orkar inte dra med en stor och tung väska på tåget, speciellt inte om Guldus får för sig att tjorva. Nå, i denna lilla väska ska jag rymma kläder för hela helgen, alltså både utställningsfina och skogspromenadpraktiska. Sen ska det rymmas hygienartiklar till mig. Och mat, tuggben, leksak mm till Guldus. Hm. Kom just på att jag måste ha ett par extra skor också, har inga som passar till både utställning och skogspromenad. Sen vore det ju praktiskt med en filt till Guldus, men det vore ju omöjligt att få plats med den i väskan... I-landsproblem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0