22 år

Igår fyllde jag hela 22 år, tänka sig! Ett år närmare framtiden tänkte jag, ett år närmare graven fick jag berättat för mig...

Nå oavsett vad, så åts det go'fika igår med familj och släkt. Bjuder på lite bilder, till er som inte fick smaka!






Första gången jag gjorde cupcakes, men definitivt inte sista!















Janne var en sån där underbar pojkvän och hjälpte mig i bakpaniken, fixade dessa fina hallongrottor, med hjärtan! (Hade tidigare sagt att det var fint, trodde aldrig att han skulle komma ihåg det)







Sen har man ju underbara föräldrar också, som fixade fika, tårta och sådant. Då Janne jobbar natt och sov hemma hos oss, så hade jag kalaset blev hos mamma och pappa, tur att man har er nära!



Blombukett från mamma och pappa

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilka gulliga cupcakes! :)

2010-04-22 @ 21:00:00
URL: http://linnch.blogg.se/
Postat av: Elin G

vilka fantastiska bakverk! Man blir ju lite sugen.. eller ganska mycket :)

2010-04-22 @ 22:30:01
URL: http://eling.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Jättefina och goda!

2010-04-25 @ 19:58:48
Postat av: Emma

det där var nästan elakt..nu blev jag ju sugen på en massa godsaker :P

2010-05-12 @ 20:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0