Goder Morgon

Jag är ganska stolt över mig själv. Jag har dom senaste dagarna varit en God Student och en God Matte.

Det är som så, att jag faktiskt har pluggat flitigt i några dagar. Det är bra, nytt år, nya friska tag - i år ska jag vara en duktig student som tar tag i skolan innan det är tidskris! Sen har jag dessa dagar även varit en mycket duktig matte till Guldbusen, jag har tvingat mig upp (lite för) tidigt på morgonen, för att hinna ut på isvägen innan resten av hundfolket orkat upp och ut. Vilket betyder att Lilleklimp fått springa lös = blivit trött = gjort att jag kan plugga med gott samvete resten av dagen. Igår var morgonpromenaden kring 4 km för mig, dvs minst 6 km för Busklimpen. Idag gick vi en aning kortare, då blåste det hemskt mycket. Hade först inte tänkt gå alls ut på isen, men det var för lockande då det inte var en enda person i sikte!

Nej, nu ska jag se om jag kan redogöra för diverse modeller, faktorer och kategorier. Dvs återgå till marknadsföringsplugg. Skriver tentan imorgon, planen är som sådan att jag rastar Guldus när jag kommer hem från skolan, för att sedan sitta minst 6 timmar med NEK-plugg (alltså inför nästa tenta, som är på lördag). Sen kommer jag att plugga ungefär mellan 9 och 21 varje dag fram till tentan, så om någon har förhoppningar om att sociala, kan ni ju... Nå, ingenting är omöjligt, men hoppas inte för mycket!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh är isvägen öppen?! Vad kuuul! Får vi komma in och promenera med er! :-D Om det är plogat nog för barnvagn.



Lycka till imorgon! Jag håller tummarna, garanterar att Bubben håller tassarna också!

2011-01-09 @ 14:49:29
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Emmapemma

Lycka till :)

2011-01-09 @ 23:42:51
URL: http://emmasjonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0