Nödvändigt?

Är det verkligen nödvändigt att orden man ska skriva för att verifiera sin kommentar hos blogg.se ska vara så väldigt knepiga att uttyda??

Jag förstår principen, men tycker personligen att om man väljer att förvränga orden så att dom blir svårtydda så kan man väl vara snäll nog att använda riktiga ord? Jag menar, "izonenme", "veysteop" och "nggedl"? Sen känns det väl ganska dumt att ha tecken som inte ens finns på ett normalt tangentbord!?




Är det bara jag som ibland måste trycka på "Försök med en annan text" ett antal gånger innan jag kan skicka en kommentar??

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha! Nä verkligen inte, jag måste i princip alltid byta ord =/... Lite overkill, som sagt.

2011-12-17 @ 13:43:14
URL: http://linnch.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nää! Du är inte ensam :-) Få se om det funkar nu?

2011-12-26 @ 23:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0