Update

Så, då har jag varit duktig och uppdaterat hemsidan. Skaffade även en ny hundblogg. Och det är ungefär vad jag har hunnit göra idag, bortsett från att umgås med världens bästa Qrius. Och så har jag haft trevliga gäster här som velat träffa tidigare nämnda sötnos :-)






Nu ska jag ta och fixa lite kaffe, egentligen är det för sent på dagen för mig, men vad kan man göra när man har sömnbrist? Lillen sover förvisso duktigt och behöver inte kissa på natten, men har man en bebis hemma sover man själv väldigt lätt, jag hör minsta lilla förändring av andningsrytm från honom. Sen ska jag väl erkänna att det har druckits en hel del kaffe i sommar, det började med tenta-p i slutet av terminen och fortsatte sen med både morgon- och eftermiddagskaffe på daglig basis. Det är inte så lysande, men ingen dag känns vidare lämplig för avvänjning, speciellt inte nu med en liten långnos att ta hand om.


So long!

Kommentarer
Postat av: Elin G

hihii en sån söt hund!! helt platt :D

2011-08-16 @ 01:40:05
URL: http://eling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0