Lättnad

Wow, kollade just mitt schema (universitetet), ser att jag kommer att ha tid att jobba ikapp i matten!


Nästa lektion jag har är 30 mars, föreläsning (juridik)

Nästa lektion efter det är 23 april, övningstillfälle (juridik)


Har ingen lektion i ledarskapets psykologi förrän 5 maj...



Nu betyder detta givetvis inte att jag är pluggfri under denna tid, ska i Led. Ps intervjua ledare och skriva en rapport, där både kvalité och kvantitet räknas, alltså blir det många sidor... Och så har jag ju ett antal hundra sidor juridik som jag inte hunnit läsa än. Sen var det ju det där med matten...


Men det jag försöker komma till är att jag nu kan välja själv hur, var, när och framför allt VAD jag känner för att plugga just för stunden. Och det känns bra!


Nå, dags att traska tillbaka till matteboken, dagens mål; minst 6 sidor...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Men shit! Och jag som är glad om jag har lektionsfritt en vecka...

2010-03-02 @ 20:45:45
URL: http://linnch.blogg.se/
Postat av: Elin G

Vad kul med en egen blogg till dig! ;) Ser fram emot att följa den :)

2010-03-03 @ 00:43:30
URL: http://eling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0