Lägesrapport;

Det finns såna där gånger när man bara önskar att något, vad som helst, skulle hända.


Till exempel att dammen skulle brista, så vårt kära Luleå skulle dränkas vatten, som likt uppdämda känslor äntligen skulle få fritt spelrum...
T.ex. känslor om ett visst skolarbete som måste göras

Eller att miljöaktivister lyckades kapa Sveriges strömförsörjning i tre dygn, så att vi var tvugna att vara vakna på dagen och sova så fort det blev mörkt...
Så att ett visst skolarbete, som skrivs på strömberoende dator, inte skulle vara möjligt att utföra

Eller att det skulle bli minus 50 grader, så att det utlystes ett allmänt stanna-inomhus-tillstånd...
Så att alla lektioner, bland annat de som gäller ett visst skolarbete, skulle ställas in


Men nejdå, sånt händer inte oss vanliga dödliga. Det är bara att bita eller bryta - ihop alltså.

Kommentarer
Postat av: Sara

Yeeey blogg igen! Och snygg design, jag ser vem som ska få hjälpa mig fräscha upp bloggen...! Jag har ju nödlösningen när det är riktig kris med skolarbetet, som bara går att använda en gång - maila ett tomt dokument eller i "fel" format så det inte går att öppna... Mitt ess i rockärmen ;-)

2010-02-22 @ 15:41:10
URL: http://krutgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0