Nostalgia

Steg upp ovanligt tidigt idag, skulle på akupunktur 7.30, och innan dess hinna duscha, sminka mig, rasta Guldus och äta frukost. Kommer till Helex och får höra att den är inställd. Hm. Nå ingen skada skedd, känns faktiskt trevligt att vara uppe tidigt och njuta av ledigheten innan allvaret börjar!



Igår tog ja en fika på stan med Emelie och Clara, varvid det bestämdes att vi ska ha "avskedsfest" på fredag för Clara som ska till Uppsala för att plugga. (Kan ni förstå att jag var ute både fredag och lördag i helgen, och nu alltså ska ut denna fredag också!? Det är ju nästan mer än jag festat totalt senaste halvåret!)
     Även Linnch följer med på fredag, vilket betyder att hela gänget blir samlat igen. Så ni kan ju tro att det kommer att spelas en hel del nostalgisk musik...


Här kommer lite bilder på dessa helt normala vänner:



Clara



Emelie



Linnea



Och en liten bonus...



Clara och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0