Never argue with an idiot.

They drag you down to their level, then beat your with experience.



Ja, alla ni icke-collieintresserade går verkligen miste om roande läsning ibland. Bland annat har jag noterat att diskussionen går het om vad som faktiskt sades på collieklubbens konferens i februari. Var det så att 25 % av colliens egenskaper berodde på arv, eller var det så att 75 % berodde på miljöfaktorer? Livets svåra frågor...


Jag har dock till min absoluta förvåning hittills inte sett någon ställa frågan som jag själv undrar över: Hur i hela fridens namn har dom kommit fram till dessa siffror? Har dom verkligen lyckats hitta ett sätt att avgöra vad som är arv och vad som är miljö - som psykologer och forskare har klurat på i evigheter? Nobelpris.nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0