Ja ä int bitter!

Sådär, då var tenta nummer 1 gjord (notera att jag sa "gjord", inte "klarad"). Finns ingen tid att fundera över hur det gått, det är istället dags att helt kasta om tankarna och fokusera på nästa: Inledande Extern Redovisning. Jippi... Ska bli skönt på fredagkväll, när den här tenta-perioden är över för min del. Sen på måndag är det PANG-BOOM igång med nästa läsperiod, härligt start med första hemtentan redan på onsdag. Jippi... Har tack och lov varit ute i god tid med att beställa kurslitteraturen, så dom nya böckerna kommer imorgon. Mindre kul är dom 1000kr jag ska betala för böckerna. Jippi... Från dom totalt 1500kr jag har kvar av studielånet som kom igår. Och då har jag betalat kameran och diverse hundklubbsmedlemskap med sparpengar. Jippi...


Så hur summerar vi läget?




Kommentarer
Postat av: Linnea

Visst är det uppmuntrande? Folk som tillverkar och säljer kurslitteratur borde straffas för att dom gör den så dyr. Och dom på skolan som väljer ut litteraturen också förresten ;P

2010-10-26 @ 20:47:35
URL: http://linnch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0