Ett Gudomligt ingripande

...något annat än det kan det inte vara!


Vårat internet har legat nere ett tag, det vill verkligen inte starta! Janne har kontrollerat, defragmenterat och kört alla tänkbara antivirusaktiviteter helt utan framsteg. Man klickar på internet, muspekaren blir ett timglas några sekunder, sen händer - ingenting! Mycket märkligt kan man tycka...

Eller inte märkligt alls. Tänk om det finns något eller någon som vill att jag gör klart alla skolgrejer istället för att sitta och surfa på collieforum? Vad sägs om det, va! I brist på lösningar är det alternativet det mest troliga, vill jag påstå. Tyvärr är det dock inte enbart praktiskt, då alla skoluppgifter och dylikt finns på internet. Tur att man har mamma och pappa så nära, sitter på sandis med katterna nu för att skriva ut lite skolgrejs (och kanske surfa lite också...)


Imorgon kommer tjejerna och fikar, ser verkligen fram emot det! Dom få gånger vi ses hela gänget nu för tiden är det bara att njuta, tiden då vi träffades i stort sett varje dag är ett minne blott (om än en väldigt trevligt sådant).



Väl mött!


Kommentarer
Postat av: Sara

Du får inte smita över för mycket dit och använda internet, då blir väl nästa ingripande från högre makter att 1. Stänga ner mamma o pappas internet 2. Ge dig någon lättare sträckning i foten! Tss.



Tur att myskatterna har sällskap nu för tiden på nätterna så kanske de låter dig plugga i fred! :-)

2010-05-11 @ 12:24:31
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Linnea

Kan du fatta att det där är tre år sen? Om en knapp månad står jag där igen men då är det lillbäbissyrran som tar studenten... vars är världen påväg? ;)



Syns imorrn! :D

2010-05-11 @ 18:05:33
URL: http://linnch.blogg.se/
Postat av: Emma

Linnea: Skitläskigt är det!!! Jag kan inte fatta att det snart är slut, fick nästan panik igår när jag provade min studentklänning + studentmössa, har provat de för sig förut, utan problem....men tillsammans gick det plötsligt upp att jag faktiskt går ut om en månad^^



när blev jag så gammal?

2010-05-12 @ 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0