Cupcakes och blomtips

I lördags var det födelsedagsfikafest här, blev en riktigt trevlig kväll som slutade med utång till All star (som dock åter fick oss att konstatera att det alltid är roligare på förfesten!)



Dessa färgglada kakor bjöds det på i lördags, tidsoptimist som man är började jag med dom alldeles för sent, därav den ojämna finishen... Men det kan jag leva med :)




Blommorna jag fick av mamma och pappa började ge upp, så jag skapade detta vackra konstverk




I en vacker skål med vatten håller dom ett bra tag till




Slutligen, låt mig visa vad jag fick av Emelie, som nu går under namnet Queen of Cupcakes i min värld. Dessa gynnare var inte bara oerhört fina att titta på, dom var makalöst goda också!



Bättre än den bästa kladdkaka! Janne, som fick smaka en liten tugga, tyckte dock att dom var för tjejiga - mycket socker och choklad - och jag ser ingen negativt i det!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0