Sleeping beauty

När alarmet ringde kl 5 imorse var jag och Q rörande överens om att det INTE är morgon än. Dock var det bara att pallra sig upp... Har massa skola idag, så liten måste tröttas ut när han ska vara ensammen hemma. Jag började med en dusch och hade förhoppningen att han skulle ha stigit upp tills jag var klar, men icke. Nu har jag även hunnit fixa och dona + äta frukost. Lillen ligger och sover, blundar sjukt hårt när jag går förbi honom, vill inte vakna... Nu börjar det dock vara dags att stiga upp även för trötta collievalpar!
 
 
Eller valp, alltså... Nog har han ju blivit lite större än han var på den där bilden. Men han är min bebis och jag har ingen ny sovbild på honom (vilket i sig är en bedrift, då jag har tusentals kort på honom, i alla olika situationer och vinklar).
 
Så - dags att tvinga ut den trötta valpen!
 

Kommentarer
Postat av: Sis

Men goosisnoosikorvikorven! En sån liten go-valp! Vi hade sovmorgon ända till kl 6 vi ;-)

Svar: :-D
qrius.blogg.se

2012-09-19 @ 10:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0