Åååh, tentaelände...

Har väldigt svårt att ladda om till nästa tenta, är fortfarande helt tom i skallen sen tentan i fredags. Kan inte komma mig för att plugga, tyvärr gott folk, men då kommer det här inte att gå vägen! Det här är en sån där kurs med tusen grejer att kunna... Åååh...

Vad göra??


Och då börjar såklart grannen att borra. Fantastiskt. Passar fint till den dundrande volymen Janne har på hockeyn i vardagsrummet. Ska jag ge mig för kvällen (igen) och hoppas på bättre motivation imorgon? Svårt när man vet att jag inte hinner plugga upp till godkänd nivå på tre dagar, och även vet att det är just tre dagar kvar innan tentan...

Kommentarer
Postat av: Emma

good luck :)

2011-03-20 @ 23:52:44
URL: http://emmasjonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0