Man lär så länge man lever...

...men just nu går det väldigt långsamt!

Försöker plugga flitigt till tentorna (10/1 Marknadsföring och 15/1 NEK mikroteori). Det går väl sisådär, så att säga... Finns så mycket annat (trevligare) att pyssla med, tex. packa inför flytten! För nu är det mindre än en månad tills vi flyttar in på porsön, tiden kommer att gå galet fort är jag rädd. Men att flytta känns riktigt bra, kommer förvisso att sakna bekvämligheten med att bo i stan, men man vänjer sig förhoppningsvis.

Nå ni, nu ska jag inte sitta här och drömma, ska plugga plugga plugga! Det kommer inte passa med omtentor den här terminen, krockar med andra (trevligare) saker.

För att illustrera mitt flitiga pluggande bjuder jag på en bild från tidigare tentaplugg;


Te och kaffe är bra när man ska plugga. Och ja, jag vill gärna ha lite mjölk i bägge, tack...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Heja heja! Själv kämpar jag mig igenom en bok som jag ska skriva hemtenta på, men det finns ju så vansinnigt mkt intressanta program på tv (varför går dom aldrig när man inte har något att göra?) ;P... Lycka till med pluggandet!

2011-01-04 @ 14:08:15
URL: http://linnch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0