Lägesrapport

Har inte hänt så mycket på bloggen dom senaste veckorna, men desto mer hemma. Guldbusen har blivit sjuk, har varit ett antal svängar till djursjukhuset. Vet inte vad det är än, dom tog biopsier igår så nu väntar vi på provsvar som kommer att ta ca 10 dagar. Guldus är kvar på djursjukhuset efter operationen, men vi får förhoppningsvis kommer hem ganska snart.

Jag kommer därför inte ha något födelsedagskalas den här veckan, Lilleklimp behöver vila och ska väl erkänna att jag också skulle behöva det, har varit minst sagt påfrestande veckor (och än är det väl inte över). Dom har öppnat hela buken på honom (tror jag?), så alla personer han tycker mycket om är strängeligen förbjudna att komma hit tills det har läkt ihop, jag skulle svimma om han blev så glad att det sprack upp! (jag är ju som bekant ganska mesig när det kommer till sår och sådant)

Uppdaterar bloggen när jag vet mer, vilket dock inte blir dom närmaste dagarna...

Men vill passa på att önska alla en glad påsk, ät mycket ägg och godis, det ska i alla fall vi göra!



I år fick jag äntligen använda mina fina påskfjädrar jag haft i flera år! Har några fler färger, men dom får vänta tills jag bor i hus och ska pynta en byske utomhus.




Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Elin G

å nej stackars Guldus!! =( Hoppas dom hittar vad som är fel. Då förstår jag att ni behöver ta det lugnt! Jag får önska en glad påsk till er också, och krya på sig till Guldus! :)

2011-04-20 @ 23:59:46
URL: http://eling.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Momos lilla guldprins :-) Nu ska vi bara hoppas att du blir frisk snart, så du kan komma till stugan och hålla efter reviret. Kram

2011-04-24 @ 21:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0