Hundvakt

Sådär. Då har man just klickat in på Hunddata för typ tionde gången idag. Fortfarande inget resultat. Såklart att det inte är något resultat, dom uppdaterar på natten/tidigt på morgonen, men kan ändå inte låta bli att kolla. Tänk om...


Sitter och skriver en ta-hand-om-Guldus-lista, för på fredag far jag och Janne till stockholm, kommer hem på söndag. Hundvaktandet står mamma och pappa för, gissa om en viss Guldklimp kommer att vara nöjd! På listan jag skriver finns en del nyttig information, som hur mycket mat han ska ha och när, hur ofta han behöver rastas, försäkringsnummer... Ja, lite smått och gott som kan vara bra att ha!

Eftersom att dom känner honom, behöver jag inte skriva att han behöver uppmärksamhet och kramar varje dag, vår lilla krambjörn...



Lilla hunden har lagt sig till rätta på soffans ryggstöd

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vill också fara på stockholmsweekend. Vad mysigt! Till första advent också, lär ju vara jättejuligt och härligt överallt :D

2010-11-23 @ 13:40:33
URL: http://linnch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0