Jobba, äta, sova...

Har jobbat idag, mycket märkligt eftersom att det inte är helg. Vet inte riktigt varför det blev så, dom bara ringde förra veckan och frågade. Och jag (med min Gulduspressade ekonomi) kunde inte tacka nej... Imorgon blir det matte (även känt som "helveteseldarnas värsta plågor") för hela slanten, fredag lika så. Jobbar lördag och söndag, måndag blir heldag med matte för på tisdag har jag prov. Gud så jag ser fram emot dom närmaste dagarna. whoppiee...

Innan jobbet idag följde jag med Sis och Robert till stugan, Guldus fick springa av sig och vi njöt av vårsolen (och av att det inte var vi som plumsade runt i snön som idioter). Dom små guldklimparna i vardagen. Tur att såna finns, i övrigt känner jag mig ganska trött och bitter. Och sån vill man ju inte vara!




Clara the Puh (som för övrigt är i Prag nu, gissa om jag skulle vilja byta min helg mot hennes!)

Kommentarer
Postat av: emelie

fasen vad härlig bild! hahaha

2010-03-26 @ 18:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0