Nästan 24 december...

...men tack och lov inte riktigt!

Det skulle ha varit lite roligt på sitt sätt, då sista blogginlägget jag publicerade hette så fint som "24 november". Men jag är trots allt glad att det är några dagar kvar till den 24e, för har verkligen massor att göra...



Discopumla i julgranen, som vi (hör och häpna) tog oss tid att plocka fram igår


Sitter och slösurfar lite, underbart skönt att kunna sitta i soffan med min dator, hur har jag klarat mig tidigare?! Bortsett från surfandet försöker jag plugga, men är trött, tröttare, tröttast... Och ute är det för övrigt kallt, kallare, kallast!




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vilka fina decorationer ni har. Discopumlor!!! Jag ska satsa på julgran nästa år.

2010-12-22 @ 00:27:03
URL: http://collieforever.blogg.se/
Postat av: Emmapemma

God Jul! :D



Kram Emma

2010-12-25 @ 00:06:17
URL: http://emmasjonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0